Veelgestelde vragen

Waarom is het aanvragen van een ETA duurder bij jullie?

Het hogere tarief voor het aanvragen van een ETA via onze service heeft te maken met de extra diensten die we aanbieden, zoals de mogelijkheid om alles in het Nederlands in te vullen, de gemakkelijke betaalmethoden, en de controle die wij uitvoeren om ervoor te zorgen dat je aanvraag correct en snel wordt verwerkt. Daarnaast bieden we extra gemak door groepsaanvragen mogelijk te maken, wat tijd en moeite bespaart voor degenen die samen reizen. Deze extra services zorgen ervoor dat je een gestroomlijnd en veilig proces hebt, maar dit brengt uiteraard ook extra kosten met zich mee.

Kan ik voor meerdere personen (groep) een ETA reistoestemming aanvragen?

Ja, bij ons kun je een ETA aanvragen voor meerdere personen in één aanvraag . Elke reisgenoot heeft een eigen ETA nodig, ook bijvoorbeeld als je kinderen in je paspoort staan. Je kunt zelf de gegevens van je reisgenoten invullen en direct een ETA voor hen aanvragen. 

Kan ik de aanvraag van de ETA nog annuleren?

Nee, helaas is er na het versturen van je ETA aanvraag geen mogelijkheid meer om de aanvraag te annuleren. Ook kunnen wij het aankoopbedrag dan niet meer terugstorten.

Ik heb mijn gegevens bij de aanvraag verkeerd ingevuld kan ik dit nog wijzigen?

Wanneer wij je gegevens nog niet hebben verwerkt kunnen wij alle gegevens nog kosteloos voor je aanpassen. Je kunt ons per e-mail ter kennis geven. Als wij je aanvraag reeds hebben verwerkt dan is wijziging van bepaalde gegevens niet meer mogelijk. 

Mijn aankomstdatum is gewijzigd. Kan ik de geldigheidsdatum van mijn ETA nog wijzigen?

Nee, wijziging hiervan is niet mogelijk. Wel kun je gewoon binnen de geldigheidsduur van je reistoestemming het Vereningd Koninkrijk te betreden. Is je reistoestemming niet geldig meer op je nieuw geplande aankomstdatum dan dien je een nieuwe ETA Verenigd Koninkrijk aan te vragen. De geldigheidsduur reistoestemming kun je terugzien op je email waar je een bevestiging hebt ontvangen van je reistoestemming.

Hoe kunnen jullie de privacy waarborgen op mijn persoonsgegevens?

Ons privacybeleid en onze werkwijze is ingericht volgens de richtlijnen zoals deze zijn vastgelegd in de Europese wetgeving omtrent de Bescherming van Persoonsgegevens. Wij laten alleen persoonsgegevens verwerken door onze eigen mensen, zij zijn allen in het bezit van een bewijs omtrent gedrag. Wij staan geregistreerd bij de toezichthouder op de Wet Bescherming Persoonsgegevens vertegenwoordigt bij de landen waar wij onze service aanbieden. De internetbeveiliging hebben wij uitbesteedt aan een professioneel internetbedrijf welke tevens gespecialiseerd is in websitebeveiliging.  Voor meer informatie over de beveiliging en opslag van je persoonsgegevens kun je altijd contact met ons opnemen via email.

Hoe worden mijn persoonsgegevens beveiligd?

je persoonsgegevens worden versleuteld en offline opgeslagen. Tevens zijn je persoonsgegevens tijdens verzending per email versleuteld. Hierbij wordt gebruik gemaakt van SSL beveiliging. De beveiliging hebben wij uitbesteedt aan een professioneel internetbedrijf welke tevens gespecialiseerd is in internetbeveiliging. Wil je meer weten over hoe wij garant staan voor de internetbeveiliging, dan kun je altijd contact met ons opnemen via email. Wij bewaren al je persoonsgegevens alsmede het kopie van de bevestiging van je reistoestemming zolang uw ETA  geldig is (maximaal 2 jaar), hierna worden deze automatisch verwijderd uit ons systeem. De geldigheidsduur van je reistoestemming kun je terugvinden op je email waarin je de bevestiging van jouw reistoestemming heeft ontvangen.

Ga je reizen naar het Verenigd Koninkrijk?

Wij helpen je om uit te zoeken of jij een ETA nodig hebt.